2021 OCTOBER VOLUME 7 ISSUE 2

İSTANBUL AYDIN UNIVERSITY

FACULTY OF EDUCATION JOURNAL

EFD OCTOBER 2021  

ISSN: 2149-5483

e-ISSN: 2717-7955

Volume: 7  –  Issue: 2

DOI: 10.17932/IAU.EFD.2015.013/2021.702

EFD October 2021 Editor's Message

 

Research Articles

Bütünleştirilmiş STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Tutumlarına Etkisi

The Effect of Integrated STEM Activities on Attitudes of Science Teacher Candidates towards STEM

M. Sabri KOCAKÜLAH

Bengisu ABACI

Aysel KOCAKÜLAH

PDF
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim ile Rastlantı İlişkisi Hakkındaki Anlayışlarının İncelenmesi

Examining Pre-Service Science Teachers’ Understanding of the Relationship between Science and Serendipity

Yasemin DOYĞUN SOYSAL

Davut SARITAŞ

Hasan ÖZCAN

PDF
Web 2.0 Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Investigation of the Effects of Web 2.0 Applications on the Self-Efficacy Beliefs of Science Teacher Candidates

Serkan TİMUR

Şirin YILMAZ

Didem KÜÇÜK

PDF
The Effects of Foreign Language Anxiety on Pupils at Secondary School

Yabancı Dil Kaygısının Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkileri

Doğan KURTOĞLU

Osman SABUNCUOĞLU

PDF
5-8. Sınıf Öğrencilerinin Ayrılma Anksiyetesi, İrritabilite ve Davranışsal Sorunları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Examination of the Relationship between Separation Anxiety, Irritability and Behavioral Problems of 5th-8th Graders

Arzu KAYA

PDF
EFD OCTOBER 2021 VOLUME 7 ISSUE 2 DOI LIST PDF
EFD