İSTANBUL AYDIN UNIVERSITY
FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
EFD OCTOBER 2021
ISSN: 2149-5483
e-ISSN: 2717-7955
Volume: 7 – Issue: 2
Research Articles
Bütünleştirilmiş STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Tutumlarına Etkisi
The Effect of Integrated STEM Activities on Attitudes of Science Teacher Candidates towards STEM M. Sabri KOCAKÜLAH Bengisu ABACI Aysel KOCAKÜLAH |
|
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim ile Rastlantı İlişkisi Hakkındaki Anlayışlarının İncelenmesi
Examining Pre-Service Science Teachers’ Understanding of the Relationship between Science and Serendipity Yasemin DOYĞUN SOYSAL Davut SARITAŞ Hasan ÖZCAN |
|
Web 2.0 Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Investigation of the Effects of Web 2.0 Applications on the Self-Efficacy Beliefs of Science Teacher Candidates Serkan TİMUR Şirin YILMAZ Didem KÜÇÜK |
|
The Effects of Foreign Language Anxiety on Pupils at Secondary School
Yabancı Dil Kaygısının Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkileri Doğan KURTOĞLU Osman SABUNCUOĞLU |
|
5-8. Sınıf Öğrencilerinin Ayrılma Anksiyetesi, İrritabilite ve Davranışsal Sorunları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Examination of the Relationship between Separation Anxiety, Irritability and Behavioral Problems of 5th-8th Graders Arzu KAYA |
|
EFD OCTOBER 2021 VOLUME 7 ISSUE 2 DOI LIST |