İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
EFD NİSAN 2021
ISSN: 2149-5483
e-ISSN: 2717-7955
Cilt: 7 – Sayı: 1
Araştırma Makaleleri
OECD Ülkelerinin Gelişmişlik Düzeyleri ile Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
An Investigation of the Relationship between Development Levels of OECD Countries and Students’ Scientific Literacy Skills Hasan ÖZCAN Tuncay TUNÇ Abdulkadir ÖZKAYA |
|
Lise Son Sınıf Öğrencilerin Bilimsel Sorgulama Anlayışları: Farklı Lise Türlerinin Karşılaştırılması
Senior High School Students Views about Scientific Inquiry: Comparison of Different High School Types Şirin GÜNDÜZ Özgür Kıvılcan DOĞAN |
|
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Aile İletişim Kalıpları Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Investigation of Pre-school Teacher Candidates’ Orientations in Their Family Communication Patterns in Terms of Some Variables Bahar GÜMRÜKÇÜ BİLGİCİ Ümit DENİZ |
|
Teacher Education Students’ Career Adaptability and Vocational Personality Types
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kariyer Uyumları ve Mesleki Kişilik Tipleri Yılmaz HASRET Hülya ŞAHİN BALTACI |
|
Aile Okuryazarlığı Kavramına Kuramsal Bir Bakış
A Theoretical Perspective of Family Literacy Concept Aylin YILMAZ HİĞDE Muhammet BAŞTUĞ |
|
2018 İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne Göre İncelenmesi
Exploration of 2018 Primary and Elementary Sciences Course Teaching Programs Outcomes According To the Revised Bloom Taxonomy Filiz SAĞLAMÖZ Yılmaz SOYSAL |
|
Yükseköğretim Kurumlarında Zorunlu Olarak Okutulan İş Sağlığı ve Güvenliği Dersleri İçin Müfredat Önerisi
A Curriculum Proposal for Compulsory Occupational Health and Safety Courses in Higher Education Institutions Gökçe SÖNMEZ |
|
Exploring Language Assessment Literacy of EFL Instructors in Language Preparatory Programs
İngilizce Hazırlık Programlarında Görev Alan Okutmanların Dil Ölçme ve Değerlendirme Bilgilerinin Araştırılması Tuğba KAYA Enisa MEDE |
|
The Impacts of Bilingualism on Pre-Schoolers
İki Dilliliğin Anaokulu Öğrencileri Üzerindeki Etkileri Nurdan Açelya KELEŞ Osman SABUNCUOĞLU |
|
Is Teaching English to Young Learners through Interactive Storytelling More Effective than Digital Storytelling?
Çocuklarda Yabancı Dil Öğretiminde Etkileşimli Hikâye Anlatımı Dijital Hikâye Anlatımından Daha Etkili Bir Yöntem Midir? Ebru DEMİR Ayşe Betül TOPLU |
|
EFD NİSAN 2021 CİLT 7 SAYI 1 DOI LİSTESİ |