Anasayfa

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

EFD Ekim 2024  

ISSN: 2149-5483

e-ISSN: 2717-7955

Cilt: 10  –  Sayı: 2

DOI:10.17932/IAU.EFD.2015.013/2024.1002

EFD Ekim 2024 Editörün Mesajı

 

Araştırma Makaleleri

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

Examination of Turkish Language Teacher Candidates’ Self-Efficacy Perceptions Towards Inclusive Education

Sultan Şükran TALANCI

PDF
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Dijital Teknolojileri Eğitsel Amaçla Kullanımı: Dokümantasyon, Değerlendirme, Veli Katılımı ve İletişimi

Preschool Teachers’ Use of Digital Technologies for Educational Purposes: Documentation, Assessment, Parent Participation and Communication

Serenay BAŞALEV ACAR

Emine Ferda BEDEL

PDF
Geometrik Nicelikler Temasının 2018, 2005 ve 2024 Yılı Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarına Göre Karşılaştırılması

Comparison of the Geometric Quantities Theme According to the Middle School Mathematics Curriculum of 2018, 2005 and 2024

Melek ÇIKAR

Melike Tural SÖNMEZ

PDF

 

EFD EKİM 2024 CİLT 10 SAYI 2 DOI LİSTESİ PDF
EFD