İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
EFD Nisan 2025
ISSN: 2149-5483
e-ISSN: 2717-7955
Cilt: 11 – Sayı: 1
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Fen Eğitiminde Dengeli Erken Öğrenme Döngüsünün Öğretmenlerin Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Investigating the Effect of Balanced Early Learning Cycle on Teachers’ Pedagogical Content Knowledge in Preschool Science Education Gülşah Eda Güney Ali Yiğit Kutluca |
|
Teknoloji Destekli Bilimin Doğası Etkinliklerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerine ve Web Tabanlı Öğretime Yönelik Tutumlarına Etkilerinin İncelenmesi
The Examination of the Effects of Technology Supported Nature of Science Activities on Prospective Teachers’ Views on the Nature of Science and Attitudes Towards Web-Based Instruction Didem Küçük Gözeller Betül Timur |
|
Psikolojik Danışmanlık Uygulamalarında Teknolojinin Kullanımı
Use of Technology in Counseling Practices Ali Rıza Yavrutürk |
PDF
|
Otizm Spektrum Bozukluğu Tanısı Bulunan Çocukların Kardeşlerinin Karşılaştığı Zorluklar
Challenges Faced by Siblings of Children with Autism Berfin Karaman Ferhat Kurt Nergis Ramo Akgün Murat Balcı |
|
Developing 21st-Century Soft Skills in Teachers: A Qualitative Synthesis Aligned with Sustainable Development Goals
21. Yüzyıl Öğretmenlerinde Soft Becerilerin Geliştirilmesi: Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarıyla Uyumlu Nitel Bir Sentez Hüseyin Hakan İnce Murat Hevedanlı Ruşen Meylani |
|
EFD NİSAN 2025 CİLT 11 SAYI 1 DOI LİSTESİ |