2025 NİSAN CİLT 11 SAYI 1

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

EFD Nisan 2025  

ISSN: 2149-5483

e-ISSN: 2717-7955

Cilt: 11  –  Sayı: 1

DOI:10.17932/IAU.EFD.2015.013/2025.1101

EFD Nisan 2025 Editörün Mesajı

 

Araştırma Makaleleri

Okul Öncesi Fen Eğitiminde Dengeli Erken Öğrenme Döngüsünün Öğretmenlerin Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Investigating the Effect of Balanced Early Learning Cycle on Teachers’ Pedagogical Content Knowledge in Preschool Science Education

Gülşah Eda Güney

Ali Yiğit Kutluca

PDF
Teknoloji Destekli Bilimin Doğası Etkinliklerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerine ve Web Tabanlı Öğretime Yönelik Tutumlarına Etkilerinin İncelenmesi

The Examination of the Effects of Technology Supported Nature of Science Activities on Prospective Teachers’ Views on the Nature of Science and Attitudes Towards Web-Based Instruction

Didem Küçük Gözeller

Betül Timur

PDF
Psikolojik Danışmanlık Uygulamalarında Teknolojinin Kullanımı

Use of Technology in Counseling Practices

Ali Rıza Yavrutürk

PDF

 

Otizm Spektrum Bozukluğu Tanısı Bulunan Çocukların Kardeşlerinin Karşılaştığı Zorluklar

Challenges Faced by Siblings of Children with Autism

Berfin Karaman

Ferhat Kurt

Nergis Ramo Akgün

Murat Balcı

PDF
Developing 21st-Century Soft Skills in Teachers: A Qualitative Synthesis Aligned with Sustainable Development Goals

21. Yüzyıl Öğretmenlerinde Soft Becerilerin Geliştirilmesi: Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarıyla Uyumlu Nitel Bir Sentez

Hüseyin Hakan İnce

Murat Hevedanlı

Ruşen Meylani

PDF
EFD NİSAN 2025 CİLT 11 SAYI 1 DOI LİSTESİ PDF
EFD