İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
EFD Ekim 2022
ISSN: 2149-5483
e-ISSN: 2717-7955
Cilt: 8 – Sayı: 2
Araştırma Makaleleri
Fen Bilimleri ve Matematik Dersleri Öğretim Programlarında Oran ve Orantı Kavramlarının Disiplinlerarası İlişkilendirmeler Bakımından İncelenmesi
An Examination on the Ratio and Proportion Concepts Located in Science and Mathematics Curricula in terms of Interdisciplinary Relationships Ramazan ÇEKEN |
|
YKS Öğrencilerinin Koronavirüs (Covıd-19) Korkusu, Sınav Kaygısı ve Başa Çıkma Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Examination of YKS Student’s Fear of Covid-19, Exam Anxiety, and Coping Attitudes Besime Betül BİLGİÇ Özlem ŞENER |
|
Ortaokul Öğrencilerinin STEM Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Uygulanması
Development and Application of Secondary School Students’ Attitude Scale Towards STEM Education Applications Gülsen KARABULUT Betül TİMUR |
PDF
|
6. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Anlamadaki Başarıları İle Problem Çözmedeki Başarıları Arasındaki İlişki
The Relationshıp between 6th Grade Students’ Success in Reading Comprehension and Their Success in Problem-Solving Erva Nur BAYRAK Yasin SOYLU |
|
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuklara Kitap Okuma Etkinliklerine Yönelik Görüşleri
Views of Pre-School Teachers on Book Reading Activities for Children Şirin YILMAZ Tuğçe TURGUNER |
|
EFD EKİM 2022 CİLT 8 SAYI 2 DOI LİSTESİ |